Aby taki certyfikat kwalifikowany uzyskać należy przeprowadzić tzn. weryfikację tożsamości Klienta/Subskrybenta, gdyż w związku z pełnioną funkcją rekomendowane jest wprowadzenie dodatkowych danych dotyczących pełnionej funkcji tj. radca prawny, adwokat, notariusz. Weryfikacji dokonujemy w naszym krakowskim biurze w Punkcie Potwierdzenia Tożsamości, osobiście we wskazanym przez Klienta miejscu bądź w procesie zdalnej obsługi. Koszt weryfikacji to 140,00 netto.
W ramach kosztów weryfikacji proponujemy dodatkowo bezpłatnie każdemu Adwokatowi:
– pomoc w instalacji oprogramowania proCertum po uzyskaniu certyfikatu kwalifikowanego
– krótkie szkolenie w zakresie elektronicznego podpisywania dokumentów
Kwalifikowany podpis elektroniczny dla radców prawnych to zarówno wygoda jak i bezpieczeństwo. Podpisu elektronicznego nie da się sfałszować. Dlatego chcąc sprostać wymaganiom XXI wieku, już dziś skorzystaj z zakupu certyfikatu kwalifikowanego dając sobie i swojej firmie szansę na wejście w zupełnie nowy wymiar biznesu.