Kwalifikowany podpis elektroniczny dla radców prawnych

wygoda i bezpieczeństwo

Podpis kwalifikowany to nic innego jak podpis elektroniczny posiadający taką samą moc prawną jak podpis własnoręczny. Kwalifikowany podpis elektroniczny jest poświadczony specjalnym certyfikatem kwalifikowanym umożliwiającym weryfikację składającego podpis. Używać go może zatem jedynie ta osoba, do której podpis wraz z certyfikatem zostały przyporządkowane.

Kwalifikowany podpis elektroniczny dla radców prawnych  to doskonałe uzupełnienie ich pracy, które nie tylko znacznie przyśpieszy proces podpisywania dokumentów, ale także mocno zredukuje koszty korespondencji papierowej.

Podpis kwalifikowany Kraków

Jako Autoryzowany Partner Asseco Data Systems S.A. firma DELCOM rozpoczęła wdrażanie certyfikatów podpisów kwalifikowanych Certum.

Przez wzgląd na mocno rozwijającą się współpracę z Asseco jako jedyni w Polsce otrzymaliśmy wyłączność na najlepsze warunki cenowe skierowane tylko do członków izb radcowskich, adwokackich i notarialnych.

E-podpis dla przedstawicieli zawodów prawniczych, w tym podpis elektroniczny dla radcy prawnego to rozwiązanie, które znajdzie swoje zastosowanie  m.in. przy:

– zawieraniu umów cywilno-prawnych

– reprezentowaniu Klienta w sprawach dotyczących prowadzonej działalności

– reprezentowaniu Klienta w sprawach sądowych oraz urzędowych

– prowadzeniu dokumentacji wewnątrz kancelarii

– wydawaniu na życzenie Klienta dokumentów w formie elektronicznej mających moc równoważną tym podpisanym odręcznie

– prowadzeniu akt pracowniczych w formie elektronicznej

podpis certyfikowany krakow

Żadna inna grupa zawodowa nie może skorzystać z tak promocyjnych warunków cenowych jakie na chwilę obecną oferuje swoim Klientom DELCOM Firma IT. Nasza oferta podpisu kwalifikowanego dla radców prawnych obejmuje trzy warianty wydawanych certyfikatów:

partner Asseco Kraków
1691 rok
  • SimplySign

  • Podpisując dokument za pomocą SimplySign, korzystasz z wygodnej aplikacji mobilnej
2 lata - 229,00 zł; 3 lata - 319,00 zł
czytnik do podpisów elektronicznych
2821 rok
  • Certum Standard

  • Zestaw Certum STANDARD  to urządzenie do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego
2 lata - 356,00 zł; 3 lata - 456,00 zł
e-podpis
2821 rok
  • Certum Mini

  • Zestaw CERTUM Mini wprost idealny dla klientów poszukujących rozwiązań mobilnych
2 lata - 356,00 zł; 3 lata - 456,00 zł

Wszystkie podawane ceny są cenami netto.

Certum Standard oraz Certum Mini to certyfikaty posiadające czytnik kart kryptograficznych oraz kartę kryptograficzną. Mobilny podpis elektroniczny SimplySing natomiast jest certyfikatem nieposiadającym czytnika ani karty a autoryzacja podpisu następuje za pomocą telefonu komórkowego co jest dla wielu Klientów rozwiązaniem znacznie szybszym i wygodniejszym. Certyfikaty w zależności od potrzeb Klienta wydawane są na 1 rok, 2 lata lub 3 lata a można je zamówić w Krakowie.

Jak uzyskać kwalifikowany podpis elektroniczny dla radców prawnych

Aby taki certyfikat kwalifikowany uzyskać należy przeprowadzić tzn. weryfikację tożsamości Klienta/Subskrybenta, gdyż w związku z pełnioną funkcją rekomendowane jest wprowadzenie dodatkowych danych dotyczących pełnionej funkcji tj. radca prawny, adwokat, notariusz. Weryfikacji dokonujemy w naszym krakowskim biurze w Punkcie Potwierdzenia Tożsamości, osobiście we wskazanym przez Klienta miejscu bądź w procesie zdalnej obsługi. Koszt weryfikacji to 140,00 netto.

W ramach kosztów weryfikacji proponujemy dodatkowo bezpłatnie każdemu Adwokatowi:

– pomoc w instalacji oprogramowania proCertum po uzyskaniu certyfikatu kwalifikowanego

– krótkie szkolenie w zakresie elektronicznego podpisywania dokumentów

Kwalifikowany podpis elektroniczny dla radców prawnych to zarówno wygoda jak i bezpieczeństwo. Podpisu elektronicznego nie da się sfałszować. Dlatego chcąc sprostać wymaganiom XXI wieku, już dziś skorzystaj z zakupu certyfikatu kwalifikowanego dając sobie i swojej firmie szansę na wejście w zupełnie nowy wymiar biznesu.