Komunikacja z klientem jest jednym z ważniejszych elementów funkcjonowania przedsiębiorstwa, dlatego warto zainwestować w nowoczesne rozwiązanie ułatwiające kontakt wewnątrz firmy, B&C oraz C&B, jakim jest wirtualna centralka telefoniczna. Rozwiązanie to za sprawą przeniesienia do sieci pozwala na obniżenie kosztów związanych z liczbą linii telefonicznych oraz ich infrastruktury, przy jednoczesnym zwiększeniu efektywności sprzedaży i obsługi klienta. Podpowiadamy, czym jest wirtualny system telefoniczny.
Wirtualny system telefoniczny to rozwiązanie stworzone po to, aby usprawnić zarządzanie połączeniami i wymianą informacji w firmie. Ten system telekomunikacyjny, w zależności od preferencji, nabyć można jako usługę w abonamencie lub zakupić licencję przeznaczoną do instalacji na wybranym serwerze. Jej głównym zadaniem jest zapewnienie łączności przedsiębiorstwa z całym światem.
Centrale telefoniczne VOIP są odpowiedzialne między innymi za przekierowanie połączeń firmowych. Zastępują one sieci telefoniczne, sprawdzając się w odbieraniu połączeń z telefonów komórkowych oraz stacjonarnych. Dzięki zastosowaniu internetu, zamiast telefonii komórkowej GSM, pozwalają na połączenia krajowe oraz zagraniczne bez obciążania ich kosztami przedsiębiorstwa.
Centrale telefoniczne sprawdzają się zarówno w sprzedaży, jak i obsłudze klienta. Wśród podstawowych cech tego systemu wymienić można kolejkowanie połączeń, które pozwala na ich inteligentne przekazywanie między poszczególnymi działami. Klienci docenią VOIP między innymi za przygotowanie zapowiedzi głosowych na rejestracji zamiast sygnału zajętości, z kolei pracownicy za wydajność i praktyczność.
Centrale telefoniczne VOIP to wielofunkcyjne i zintegrowane platformy, których zadaniem jest obsługa połączeń, wideokonferencji, poczty głosowej, faksu czy skrzynki pocztowej. Z ich pomocą całą komunikację zarówno z klientami, jak i między działami czy przedsiębiorstwami przenieść można do wirtualnej chmury, tym samym zapominając o ciągnących się po całym biurowcu przewodach. Jako firma Delcom udostępniamy możliwość, aby centrale telefoniczne VOIP zamówić w Krakowie. Centrale telefoniczne VOIP pozwalają na sprawne zarządzanie połączeniami w firmie, nawet tej małej.
Telefonia VOIP to rozwiązanie zapewniające pełne dostosowanie do potrzeb i oczekiwań danego klienta. Stworzone zostały tak, aby zapewniać obsługę wielu połączeń w tym samym czasie, a także zapewniać ich sprawne kolejkowanie i przełączanie.
Delcom to firma IT Kraków, która stawia na najwyższej jakości rozwiązania. Jeśli chcesz sprawdzić, jak centrale telefoniczne VOIP mogą usprawnić pracę w Twojej firmie, skontaktuj się z nami w celu uzyskania spersonalizowanej oferty.