Helpdesk i outsourcing

Helpdesk i outsourcing

OUTSOURCING IT to wsparcie informatyczne polegające na monitorowaniu i zarządzaniu infrastrukturą IT przez wynajętą do tego celu firmę zewnętrzną. Usługa Outsourcing IT cieszy się wśród przedsiębiorców ogromną popularnością a zlecanie firmom zewnętrznym specjalistycznych zadań i działań informatycznych to coraz częstsza praktyka zmierzająca do obniżenia kosztów utrzymania sprzętu informatycznego przy jednoczesnym wykorzystaniu wyspecjalizowanej kadry informatycznej.

Outsourcing IT dysponuje szerokim wachlarzem zalet proponując korzystne rozwiązania zarówno dla małych jak i dużych przedsiębiorstw, zapewniając firmom bezpieczeństwo w zakresie dopasowanym do ich potrzeb. Korzystając z usługi outsourcingu informatycznego nasi Klienci zyskać mogą:

 

– zarządzanie urządzeniami sieciowymi

– stały monitoring najważniejszych serwerów w firmie

– wczesne przeciwdziałanie awariom

– natychmiastową reakcję w przypadku kiedy takie awarie wystąpią

– obniżenie i ustabilizowanie kosztów utrzymania sprzętu informatycznego w firmie

– zarządzanie serwerami

outsourcing krakow

Specjaliści firmy Delcom na co dzień rozwiązują problemy w infrastrukturach różnych przedsiębiorstw i stale poznają nowe technologie w ramach tworzonych projektów i wdrożeń. Zapewniamy kompleksowe, dopasowane do indywidualnych potrzeb usługi informatyczne w Krakowie i okolicach: naprawiamy, projektujemy, tworzymy, wdrażamy oraz doradzamy.

helpdesk i outsourcing kraków

Z terminem Outsourcing IT bezpośrednio wiążę się usługa HELPDESK IT, w skład której wchodzi zespół ludzi będących w ciągłej gotowości do przyjmowania zgłoszeń oraz wyjaśniania nieścisłości związanych z  oprogramowaniem czy sprzętem komputerowym w Państwa firmie.

Nasi wykwalifikowani pracownicy bez problemu zdiagnozują i rozwiążą zgłaszane przez Klientów awarie. Pomoc informatyczna skierowana jest do wszystkich, którzy szukają niezawodnego wsparcia w kryzysowych sytuacjach. Ponadto nasi specjaliści ds. HELPDESK pomogą, w razie konieczności, zainstalować i skonfigurować oprogramowanie, zabezpieczą Państwa sprzęt przed niebezpieczeństwami z zewnątrz, a także udzielą bieżącego wsparcia związanego z jego eksploatacją.

Usługa wsparcia informatycznego jest doskonałym sposobem na obniżenie kosztów w Państwa firmie. Zlecając outsourcing informatyczny firmie DELCOM nasi Klienci zyskują profesjonalne i kompleksowe wsparcie IT.

 

W naszej ofercie znajdą Państwo m.in.:

– dostęp do wykwalifikowanych specjalistów z zakresu informatyki

– tworzenie i modernizowanie sieci komputerowej

– instalację nowych komputerów w firmie

– usuwanie awarii i usterek

– rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem

– pomoc przy wszelkich problemach oprogramowania Windows/Office

– zarządzanie serwerem/serwerami w siedzibie firmy

– instalacja i konfiguracja komputerów z systemem Windows

– zarządzanie serwerem poczty zlokalizowanym w firmie zewnętrznej na protokołach IMAP I POP3

– zarządzanie drukarkami w firmie (podpięte pod serwer i udostępnianie odpowiednim działom)

– instalacja i konfiguracja podpisów elektronicznych potrzebnych do wysyłki dokumentów

– zarządzanie backupami i przywracanie ich w razie awarii w jak najszybszym możliwym czasie

– zarządzanie siecią komputerową przewodową i bezprzewodową

– pomoc zdalna lub w siedzibie Klienta

I wiele innych usług, które świadczymy zdalnie a także w miejscu wskazanym nam przez Klienta na terenie Krakowa i okolic. Współpraca z nami zapewni Państwa firmie spokój i bezpieczeństwo oraz pozwoli uniknąć awarii i strat finansowych związanych z przestojem pracy.