OUTSOURCING IT to wsparcie informatyczne polegające na monitorowaniu i zarządzaniu infrastrukturą IT przez wynajętą do tego celu firmę zewnętrzną. Usługa Outsourcing IT cieszy się wśród przedsiębiorców ogromną popularnością a zlecanie firmom zewnętrznym specjalistycznych zadań i działań informatycznych to coraz częstsza praktyka zmierzająca do obniżenia kosztów utrzymania sprzętu informatycznego przy jednoczesnym wykorzystaniu wyspecjalizowanej kadry informatycznej.
– zarządzanie urządzeniami sieciowymi
– stały monitoring najważniejszych serwerów w firmie
– wczesne przeciwdziałanie awariom
– natychmiastową reakcję w przypadku kiedy takie awarie wystąpią
– obniżenie i ustabilizowanie kosztów utrzymania sprzętu informatycznego w firmie
– zarządzanie serwerami
Specjaliści firmy Delcom na co dzień rozwiązują problemy w infrastrukturach różnych przedsiębiorstw i stale poznają nowe technologie w ramach tworzonych projektów i wdrożeń. Zapewniamy kompleksowe, dopasowane do indywidualnych potrzeb usługi informatyczne w Krakowie i okolicach: naprawiamy, projektujemy, tworzymy, wdrażamy oraz doradzamy.
Nasi wykwalifikowani pracownicy bez problemu zdiagnozują i rozwiążą zgłaszane przez Klientów awarie. Pomoc informatyczna skierowana jest do wszystkich, którzy szukają niezawodnego wsparcia w kryzysowych sytuacjach. Ponadto nasi specjaliści ds. HELPDESK pomogą, w razie konieczności, zainstalować i skonfigurować oprogramowanie, zabezpieczą Państwa sprzęt przed niebezpieczeństwami z zewnątrz, a także udzielą bieżącego wsparcia związanego z jego eksploatacją.
W naszej ofercie znajdą Państwo m.in.:
– dostęp do wykwalifikowanych specjalistów z zakresu informatyki
– tworzenie i modernizowanie sieci komputerowej
– instalację nowych komputerów w firmie
– usuwanie awarii i usterek
– rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem
– pomoc przy wszelkich problemach oprogramowania Windows/Office
– zarządzanie serwerem/serwerami w siedzibie firmy
– instalacja i konfiguracja komputerów z systemem Windows
– zarządzanie serwerem poczty zlokalizowanym w firmie zewnętrznej na protokołach IMAP I POP3
– zarządzanie drukarkami w firmie (podpięte pod serwer i udostępnianie odpowiednim działom)
– instalacja i konfiguracja podpisów elektronicznych potrzebnych do wysyłki dokumentów
– zarządzanie backupami i przywracanie ich w razie awarii w jak najszybszym możliwym czasie
– zarządzanie siecią komputerową przewodową i bezprzewodową
– pomoc zdalna lub w siedzibie Klienta
I wiele innych usług, które świadczymy zdalnie a także w miejscu wskazanym nam przez Klienta na terenie Krakowa i okolic. Współpraca z nami zapewni Państwa firmie spokój i bezpieczeństwo oraz pozwoli uniknąć awarii i strat finansowych związanych z przestojem pracy.