Nasza firma stale współpracuje z różnymi firmami w formie Helpdesku który obecnie jest potrzebny praktycznie w każdej firmie w mniejszym lub większym stopniu.

Doskonale wdrożymy się w każdy rodzaj działalności o czym świadczą nasze referencje.

Doradzamy klientom jakie rozwiązania są im potrzebne, a z jakich można zrezygnować (optymalizacja kosztów)

Aby przybliżyć Państwu zakres prac które wykonujemy w ramach usługi helpdesku/obsługi klienta wymienimy kilka przykładów:

– Pomoc przy wszelkich problemach oprogramowania Windows/Office

– Zarządzanie serwerem/serwerami w siedzibie firmy

– Zarządzanie serwerem poczty zlokalizowanym w firmie zewnętrznej na protokołach IMAP I POP3

– Zarządzanie drukarkami w firmie (podpięte pod serwer i udostępnianie odpowiednim działom)

– Zarządzanie backupami i przywracanie ich w razie awarii w jak najszybszym możliwym czasie

– Instalacja i konfiguracja komputerów z systemem Windows

– Instalacja i konfiguracja podpisów elektronicznych potrzebnych do wysyłki dokumentów

– Zarządzanie siecią komputerową przewodową i bezprzewodową

oraz szereg innych usług wynikających z potrzeb Firmy, a wymagających konkretnego omówienia dlatego zapraszamy do kontaktu