Złożyć i zweryfikować podpis certyfikowany można przy użyciu narzędzia jakim jest certyfikat kwalifikowany. W naszej ofercie Klienci znaleźć mogą, do wyboru, trzy warianty:
Certum Standard oraz Certum Mini to certyfikaty posiadające czytnik kart kryptograficznych oraz kartę kryptograficzną. SimplySign natomiast jest certyfikatem nieposiadającym czytnika ani karty a autoryzacja podpisu następuje za pomocą telefonu komórkowego co jest dla wielu Klientów rozwiązaniem znacznie szybszym i wygodniejszym.
Certyfikaty w zależności od potrzeb Klienta wydawane są na 1 rok, 2 lata lub 3 lata.
Certyfikat podpisu kwalifikowanego to szereg unikalnych korzyści. Pozwala podpisywać dokumenty zdalnie oszczędzając czas a co za tym idzie – również i pieniądze. Posiadając podpis elektroniczny z łatwością i bez wychodzenia z biura/domu podpiszesz dokumenty:
– biznesowe (np. umowy spółek, umowy o pracę, umowy leasingu, umowy dostaw),
– urzędowe i administracyjne (np. deklaracje ZUS, sprawozdania finansowe, JPK, dokumenty do e-KRS),
– prywatne czyli wszystkie te, na których wymagany jest podpis Klienta.
Kwalifikowany podpis elektroniczny to dla Klienta nie tylko wygoda. To przede wszystkim bezpieczeństwo. Podpisu elektronicznego nie da się sfałszować. Dlatego chcąc sprostać wymaganiom XXI wieku, już dziś skorzystaj z zakupu certyfikatu kwalifikowanego dając sobie i swojej firmie szansę na wejście w zupełnie nowy wymiar biznesu. Zwiększ efektywność oszczędzając czas i pieniądze. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami. My, ze swojej strony dajemy Ci gwarancję, że rzetelnie i profesjonalnie zajmiemy się całą resztą.
Wszystkie podawane ceny są cenami netto.
Do wydania certyfikatu kwalifikowanego niezbędna jest weryfikacja tożsamości Klienta. Koszt pojedynczej weryfikacji – od 200 zł/netto. Przy ilości większej niż 3 cenę ustalamy indywidualnie.